Az önce aile hekimliğinden aradılar. 20 ve 24. Haftada iki doz ücretsiz veya 30.haftada tek doz ücretli yaptır dedi.
Ücretli olanın farkı nedir sizce? Kendi doktorum da tek doz yeterli dedi ama o ücretsiz olanın tek dozu mu yoksa 30.haftadaki tek doz mu anlamadım. İkisi farklı mı?