Kızlar yaaa bayramda ne güzel dinlendim bugün çok zor geldi calismak 🤣 masa başı calisiyorum bugün ilk defa öne doğru klavye ile yazarken öne doğru egildigimde karnımın alt kaşık sağ tarafına bi baskı oluyo geriliyorum yaslanıyorum geçiyo 🥲 oturunca da biraz oluyo normal mi acaba büyüyo mu bebiş 🥰 o kadar büyüdü mı bilmiyorum ya da büyüyo baskı mı yapıyor acaba rahim falan 🧐🙈