bende daha küçük haftalarda olmuştu doktor kırmızı kan olmadığı sürece korkmamamı söyledi zaten bu haftalarda eğer düşük olursa başa çıkılamayan bi kanama olur o yüzden korkmamam gerektiğini söyledi. siz de içinizi ferah tutun rahim genişledikçe tahribat yapıyormuş ondan kaynaklı. umarım olmaz ama yoğun olursa tekrar doktora danışabilirsiniz