Elo__35 Bebeğim emiyor ve kısa süre sonra kalkıyor annem sütümün yetmediğini söylüyor aç olduğu için diyor ama krize girmiyor bende mama vermek istemiyorum çişte yapıyor sürekli mama baskısı var üzerimde
CokCahilsinKeskeOlsen Elo__35 bez sayısı kaç ve kaç aylık bebeğiniz yenidogansa emme kuvveti az olduğundan çabuk bırakır bu çok normal kilo alımı iyi bez sayısı da az değilse doyuyordur. Aç olsa memeyi hiç almaz bez sayısı az olur kilo kaybı yaşar herşey normalken boşuna vermeyin mama maalesef çevre faktörleri insanın psikolojisini bozuyor tek çare kulak tıkamak
Ebrarcansu01 Benim kızım 8 buçuk ay emdi aynı sizinki gibi emip kalkıyordu ve kg su sinirdaydi hep kg alamıyordu ilk 6 ay emzirdim inatla 2 bucum ay sonra sütüm kesildi yetmiyordu yani demem o ki aç ise mutlaka verin kızım mama verdikten sonra kg almaya başladı.
Ebrarcansu01 Elo__35 benimki de öyleydi en azından bir kere denemekte fayda var deneyin bence bir kere en az 2 saat 3 saat uyursa doymuyordur ama uyumuyorsa o kadar huyu öyledir benim kızım uykuyu da pek sevmiyor mesela şu an 4 yaşında hâlâ öyle
Elo__35 CokCahilsinKeskeOlsen valla canım gün içinde uyuyup uyandıkça değiştiriyorum bezini dolu oluyor kakada 1-2 kere yapıyor ama öyle dolu dolu değil normal yapıyor