Ozlmcnn6 Anneler selam bebiş 33+3 2300 gram bu haftalarda böle olan bebişleriniz kaç kilo doğmuştu merak ettim 🥰
Aysel_aslan Ozlmcnn6 maşallah sağlıkla kucağına almayi nasip etsin rabbim. Benimde 33 te 2300 çıktı ondan sordum size
Ozlmcnn6 rmysa388_ doktor sıkıntı yok dediyse problem değildir bu ölçümlerin hiçbiri kesin değil tahmini altı da oluyor üstüde
rmysa388_ ygmrerdm ayy valla bilemiyorum işte Azmi değilmi demekki iyi beslenmiş sizinki maşallah diyelim ben bide mide yanması ve bulantıdan yiyemedim kilo verdim kendimde o yüzden çok alamadı o sıralar