Ben ovilsyon testi kulaniyorum 2 aydır 10 ve 11 mart iki gün üst üste koyu cizgi çıktı. Ve biz 4 gün değerlendirme yaptık değerlendirmeden sonra da şu an 3 gündür kasiklarim da ağıri var sürekli kranp gibi girip girip çıkıyor normali mi sizce gebelik var mıdır bilemedim bana bi akıl verin lütfen