denizs15 Esmatskle daha öncesinde var mıydı bende bugün oldum ama daha önceden bel ağrım olduğu için bilemedim
Temmuzmucizesi26 Esmatskle çok mu zorladı nasıl yaptı ? Bende 36 da oldum hatta 35+5 tim normal iki parmakla baktı uyarmak için zorlarsa bel ağrısı olur diye biliyorum
denizs15 Esmatskle 37 haftalığız benimde çok akıntım oluyordu şeffaf sulu o yüzden acaba suyu mu diyerek alttan muayene etti etmişken çatı muayenesi de yaptı
SSeymanur61 39 haftalığım Bugün baktılar daha önce de bakılmıştı ama bel ağrısı olmadı sadece ben kendimi kastığım için bacağıma kramp girmişti geçti anlık acıyor evet ama geçiyor