-iremkndkc67 Alset erken gebelik testinde daha net görürsün ben bir erken gebelik bide bu normalden almıştım ilk erken gebeliği yaptım iki çizgi normalinde tek çıkmıştı
Cennet_kusum16 Alset 2 gün gecikmeye koyu çıkıyor canım zaten aynı gün yapmışsın testin birinde hiç yok biride hayali yoka yakin bi çizgi muhtemelen gecikme yaşamışsin
Alset busraaa10 ikisindede var canım çıplak gözle görünür ama diyorum ki iki gün gecikmeye daha belirgin çıkmalı diyilmi
Dileeekk Alset inşallah canım bir iki gün daha bekle testi tekrarla yine silik olursa kan ver bence inşallah olumlu sonuçların olur
Alset Cennet_kusum16 ikisindede çiplak gözle görünür var ama telefonda çıkmamış ama galiba haklısın gecikme yaşıyorum
tezel-3 Alset benimde gecikmenin 2. Günü ilk yaptığım çok silikti hemen çıkmıştı durdukça koyulaştı benimki erken gebelik testi