Merhaba ben 6 haftalık gebeydim ilk ultrason kontrolünde kese görünmedi ve dış gebelik denildi değerim 5000 di cumartesi günü ameliyat dediler iğne bu değerde başarısız olur dediler ben kabul etmedim 84mg iğne yaptılar iki kalçadan hastanede yatıyorum bugünde kan uyuşmazlığı çıktı onun için iğne yaptılar ağrı kanama hiç bişey yok sizce iğne işe yarar mı