goktugalpmom Kızlar 19 hafta da bebegımı hıssettım bugün 21 hafta olduk fakat dünden beri hareketlerını hissetmiyorum çarşamba detaylı var ama hissetmedıkce tedirgin oldum
Merveee1996 goktugalpmom bizde 21 haftalık olduk bugün endişe etmeyin hareket eder benin bebişde gğn içinde fazla hareket etmiyo ama uzandığımda soluma yada sağıma yattığımda hissediyorum bişeyler 🥰
2024annesi goktugalpmom 22. haftadan itibaren sırt üst ü uzanıp elimi dayadığımda hissettim onun dışında çok hissedilmiyor, endişelenmeyin, pozisyon farkı da çok önemli oluyor hissetmekte :)
Leylaaaaa goktugalpmom bende şuan 21 haftalığım geçen hafta sonu benim de aynı oldu hissedemedim ertesi gün dinlenince hissetmeye başladım. Bu haftalarda oluyor dediler hep böyle
Tugces09 Bu haftalarda düzensiz olması normal diyorlar çok yorulduysan vs hissetmeyebiliyormussun. Benimde öyle bir iki gün hissetmedigim oldu ama gün içinde hafif hafif hissediyorum şuan çok şükür 🙏🏻🧿