Silaybooo123 ay ramazan şerbetini çok seviyorum ama mideme dokundu benim 🤭 doktoruma sordum tarçın zararlı mı tatlılara ekliyorum ben dedim afiyet bal şeker olsun dedi 😆 kaşık kaşık yemiyoruz sonuçta her şeyin fazlası zarar tabiki ama burada da kulaktan dolma o kadar çok şey var ki