tatlibebegim_ Serra19 bende nst girdim cumartesi günü bi tane kasılma çıkmış tek ama kendi sancım hep var anlamadım, senin bebişte mi tam 3kg
tatlibebegim_ Serra19 35de 3 kg demiştin sanki doktor iri bebek demişti diye kilo almamış mı o zaman hiç 2 haftada
tatlibebegim_ Serra19 bizim ki 1 haftada 240 gram almış cumartesi günü yine kontrolüm var doktoe net 3500 doğar dedi bakalım