15 haftalık oldu ama adet düzensizliğim olduğu için geç döllenmeden dolayı bebek haftasından küçükmüş cinsiyet öğrenir miyiz diye gittik daha küçük 1 ay sonra gel dedi bu durumun da normal olduğunu söylüyor doktor sizler öğrendiniz mi cinsiyetlerinizi bebeğiniz boyu kilosu ne kadar 🙃