Detayli daki doktor Benimde bebeğimin beyninde 2 tane kist olduğunu söyledi ve çok sık karşılaştığı bir şey olduğunu ama takipte kalınması gerektiğini söyledi. Kendi doktorum da kromozom bozukluğunda da bu kistler gözükebildiği için perinatolojiye yönlendirdi. 2 tane Perinatoloji doktoruna gittim ikiside bu kistlerin kaybolacagini ama bir kez gördüğümüz için kromozom bozukluğu riskinin olacağını söylediler. Daha sonra kendi doktoruma gittiğim de kistler tamamen kaybolmuştu. 1 hafta içinde kayboldu. Seninde kaybolacaktir mutlaka.