Yüksek riskli olarak gelen 2 li tarama sonucumuz yüzünden fetal dna testi verdik 4 hafta zehir gibi geçti şükürler olsun temiz çıktı cinsiyetimize erkek demişlerdi kız çıktı oda doktorda son muaynede kız dedi 🥰 2 li testinizde riskli çıktıysa korkmayın sizde biz gibi yaptıranların cogunun risksiz çıkmış tanıstıklarım oldu fetal dna verirken içinizi rahat tutun hamileliginizin keyfine bakın 🙏❤️