Yelkaaa01 32+2 den merhabalar 🙋♀️ Bugün kontrolünüz vardı ve benişimiz 1783 gram olmuş sizlerin nedir
Gulluuuuu Yelkaaa01 bugün bizde 32 haftalık olduk 30 haftalıkken 1900’dü iki hafta önden gidiyor demişti doktor sanırım erken gelecek bizim ki ama bu aylarda daha iyiyim şükür geçen ay ağrım daha çoktu bu ayda geçti şükür
yeschef-13 Yelkaaa01 benimdee 32+2 kontrolümüz perşembe günü 🫠 04 Nisan 1.720kg 42cm 30+4 bakalım şimdi ne kadar olmuş araya baya zaman girdi
Yadis Yelkaaa01 Yelkaaa01 30/4deyiz perşembe kontrolümüz var bakalım kaç gram oldu önden giden bir bebekti
izobellaaa-_- Bugün gittim 29 haftalık. 1600 gram 41 cm önden gidiyormuş şükür ama şekerim çıkmadı tam tersi kahvaltı yapmaya bile zamanım yok 18 aylık bir oğlum var işe güce zor yetişiyorum oğlumda çok güzel besleniyordum zayıf doğmuştu 😃😃