Merhaba korkularını anlayabiliyorum bende yaşadım aynısını ama şunu anladım ki iyi düşünürsen iyi olur 😇 Sürekli olumlu düşünmeye çalış içinde kalp atışlarını hissediyormuşsun gibi konuş onunla ☺️ inşallah en kısa zamanda duyarsın bebişin kalp atışlarını 💖