_Daydreamer_89 Yakın zamanda tüplerini bağlatan var mı fiyatı nedir? Uzun bir işlem mi acaba bilgilendirebilecek birileri var mıdır?
Aysegul_dur _Daydreamer_89 ben yarın baglaticam nasip olursa doğumum var ondan sonra seçerek yanitlarim ama çok uzun bir işlem değil sezeryan sırasında olursa bana 4000 dediler ama 0 dan yaptiricaksan 35 falan dediler
balllkabagimm _Daydreamer_89 Pendik Medical sezaryen olunca bağlatma fiyatı olarak 18 bin tl istediler
_Daydreamer_89 Aysegul_dur özelde mi yaptıracaksınız kesin garanti mi acaba bu korunma yöntemi doktorunuz bişey dedi mi😅
77Bebek35 Aysegul_dur merhaba tüp baglatma olayını yaptırdınızmı memnunmusunuz yan etki yada o an acısı vs.. farklı oldumu… bide sezeryan+tüp amelıyatı kac dk sürdü
perihankrkya Merhabalar kac yaşinda bagliyolar acaba bende baglatmak istiyorum 24yasindayim bağlamaz yasak diyolar ozele gidiyorum doktoruma soracagim ama soraym burdan da
Aysegul_dur perihankrkya bildiğim kadarı ile eşiniz imza verdikten sonra bağlıyorlar çocuğunuz varsa ama yaşınız küçük belkide ilerde istersiniz diye yanasmiyordur doktorlar
_Daydreamer_89 perihankrkya hayati riski bir durumunuz varsa ve çocuklarınız varsa yaş 30 sınır diye biliyorum eş imzasıyla yapıyorlarmış
perihankrkya Aysegul_dur ikinci cocugum olacak insallah baska da istemiyoruz yarin kendi doktorumuzla bir konusucagiz bakalm
Drysf_bjk Bende düşünüyorum 3.gebeliğim benim 33 yaşındayım, artık bünye kaldırmıyor gerçekten Yeter 3 çocuk 😊
_Daydreamer_89 Drysf_bjk bende 33 yaşındayım bende istiyorum bağlatmak sezeryan sırasında yarın doktoruma soracağım bende😅
aaydingulsahh Drysf_bjk bende 33 yaşındayım 3. Ye gebe olduğumu yeni öğrendim 2.5 aylıkmış biz iki de kalmak istiyorduk korunurken oldu anlamadık.. bağlanmak istiyorum bende bağlıyorlar mı sezaryen esnasında acaba
Aysegul_dur _Daydreamer_89 garanti milyonda bir ihtimal var oda denk gelirse yapacak birşey yok ama zor 😂 ben özelde yaptiricam doktorum özelde çünkü benim yaşımda var senin kaç çocuğun var canım
Drysf_bjk _Daydreamer_89 aynen sezaryen sırasında oluyor zaten daha iyi, öbür türlü yine ameliyat vesaire falan zor işler 😊
Aysegul_dur perihankrkya pek taraftar olmuyorlar ama siz ısrarcı olursanız da red etmiyorlar hakkınızda hayırlısı olsun inşallah canım 🥰
Drysf_bjk aaydingulsahh bizim de öyle oldu maalesef 🙄 zaten sezaryen ise o an yapıyorlar ama ek ücret alıyorlar
Beyazperde aaydingulsahh ben normal bi devlet hastanesine sordum ücretsiz dedi. Normal doğum da yapsak 40 gün sonra olabilecek 10 dakikalık bi işlemmiş
Drysf_bjk aaydingulsahh bi bilgim yok devlette sormadım çünkü, özelede daha gitmedim randevuma var daha