Kızlar ben ilk çocuğumu normal doğurdum doğumdan sonra ıkınmadan ötürü hemoroid olustu ve çok ağrılıydi 2 ay popomun uzerine oturamadim rahat bisekilde sonra duzeldi ama sık sık tuvalet sonrasi tekrar edip cikmaya basladi ve suanda 2. Hamileligim normal dogurmak istiyorum ama bu dogumda daha da kotu olur mu bilemiyorum buyuzden korkuyorum sezeryan olmak istiyorum bana fikir verin lutfen ???????yaşayan var mı bunu