aslii57 Kızlar 38 oldum tam 3 cm açılma çıktı bebek tamemen kanalda 4 cm olsaydı yatisini yapardım dedi Dr bol bol yürü sukuat yap dedi. Sizce bu hafta gelir mi ?
07Tugce aslii57 açılma başladıysa gelir heralde bana da tam 38. Haftada egzersizlere başla dedi Çarşamba günü ben de baslayacağim su gibi bı doğum olsun inşallah 🌸
Eda91- aslii57 bende 38. Haftamdayım. Yurt dışındayım. Burada öyle bizimkisi gibi açılmalara bakılmıyor, takip edilmiyor. Rutin kontrolde mi belli oldu açılma? Yoksa öncesinde bir şikayetiniz oldu da, ona mı bakıldı? Yaşadğınız durumu bana anlatır mısınız
Anneadayiii aslii57 bu süreci hızlandırmak senin elinde canım :) bol bol yürü ördek yürüyüşü yap, duşa gir, çömelme hareketlerini yap. Pilates topu ile de egzersiz yap. Ebelerin sayfasında var. Ne akdar çok hareket edersen açılma o kadar hızlanıyor.
_Tazeanne aslii57 açılma için bişey yaptınız mı bende sizinle aynıyım ama ilerleme yok kaç haftadır 1 cm
aslii57 Eda91- bebek tamamen kanala girmiş dedi bide açıklık muayenesi yapalım dedi 3 cm açılma olunca Dr da şaşırdı
Eda91- aslii57 acaba bende durumlar nasıl. Çok merak ediyorum. İç bacaklarım aşırı ağrıyor. Beneğin kafasını resmen hissediyorum. Haftadan beri bebek baş aşağıda
aslii57 _Tazeanne suquat yaptım plates topunda haraketler yaptım hurma yedim ahu dudu yapragi çayı içtim 😄 bütün tuşlara basıyorum