Eternal_8 Kızlar 38+4üm, ayaklarım bazen şişiyordu ama bugün ayrı bi şişlik var normal mi bu şişlik sizce
Edaacar-ozkan Eternal_8 bende 28 haftalık hamileyim ayak el şişmesi başladı ne yapıcam tuzlu yemiyorum bol su içiyorum
aslii57 Eternal_8 benim daha fena sis fil ayagu gibi oldu tansiyonun normalse sorun yok ödem normalmis
SmyyeIremgul Eternal_8 hergun duzenli yuruyus yapin tuzdan uzak durun bol su icin benimde ayniydi hergun en az 45 dk yuruyorum tuzlu gida tuketmiyorum geciyo bir de otururken felan ayagini uzatip yastik felan koyun yuksekte tutun iyi geliyo
Alyadefne Edaacar-ozkan bende 29 olucam şişti birden neredeyse hiç tuz yemiyorum yemeklere bile belli belirsiz kıyarım su da içiyorum ama bir türlü önüne geçemiyorum
Mine1208 Eternal_8 böyle olduktan ne kadar süre sonra doğum başladı benim hiç şişmezdi ilk defa çok kötü halde acaba doğum öncesi mi merak ettim 38+4 benimde