Gulay01 25+4 deyim bugun kontrolde 1 kilo olmuş bebegım. Doktor cok fazla dedi cok kilo aldırmıssın dedi korktum acıkcası sizin bebeklerniz bu haftalarda kac kıloydu ki rejim yapıcam şimdi ama cok acıkıyorum hic doyamıyorum yemek yedikden bir saat sonra gene ekşime yanma ancqk birşeyler yiyince geciyor birde 50 gr seker yükleme testi verdi kilolu cıkınca kimisi yaptır diyor kimisi yaptırma kararsız kaldım
Yalinn8 Gulay01 tam 26 da 1 kiloydu dr gayet normal dedi, seker de yok. Haftasinin sınırlari icinde zaten anlam veremedim doktorunuzun soyledigine.
eMineHrn3807 Gulay01 Canım 25 hafta 1.kg du oğluşum şuan 29 +4 deyiz en son 28+0 da gittik 1.700 gramdı şuan kaç olduk bilmyrm haftaya çarşamba gidecez
Gulay01 eMineHrn3807 sizede cok kilo almıs bebek diyet yapmalısın dedi mi acaba? Yada bir sorun yaşadınız mı?
eMineHrn3807 Gulay01 hayır hiç diyet önermedi sadece biraz meyveyi kesmemi söyledi ben 3 kilo aldığım için diyet vermedi şeker yüklemesinde şekerim çıkmadı sağlık yönünde bir sorunumuz olmadı yani çok şükür biraz aileden de kaynaklı galiba