M-Urass_Mom ben eşimin doğum günü için oğlumun ilk saçı ve anne sütünden tesbih yaptırmıştım lakin sizinki yarınaymış ben 10 gün öncesinden kargoya verip hazırlanmasını beklemiştim. Ayakkabıya ihtiyacı varmış önümüz de yaz polo yaka bir penye alabilirsiniz.
Doğum gününü dışarıda kutlamak istedik ama 30 Kasım yağmurlu gösterdiği için evde yaptım biz bize olduk baş başa. Lakin dışarıdaki planım da pastanın üzerine “yıllar beni seninle yaşlandırsın” yazacak, konfeti, balon, duman süslemeleri ile tamamlanacaktı. Arkadaş ve kuzen ortamı ile. Aileyi çağırmak istememiştim ben. İki taraf birbiriyle konuşmuyor değil ama ne bir git gel var ne de aramak. Babam da pek içten değildi yaşananlardan dolayı…
Eşiniz doğum günü şimdiden kutlu olsun. Bir ömür mutlu olun yavrucaklarınızla inşallah ❤️😘