Aysegulkinyas ya bak der ki yanımda nakit yok gidemiyorum eşimi beklemem lazım anlarım
Hani taksiye binemez hastaneye ödeme yapamaz.. kredi kartı kullanmıordr hani bi taksi olsun veya hastanede ordada ödeme yapamaz. Onu anlarım.
Ama eşim göndermez diyo :/
Keyfi deil ki, canı yanıyo, bebeği var orda.
Ben yoksa aile yaşantısı nasıl beni ilgilendirmez.
Buraya ağrı var deyip konu açınca ki ciddi bi ağrıdan bahsediyo, bişe olmaz deyice içini rahatlatacak kadar rahatsa arkadas zaten ozaman okey.
Düşük yapmş biri olarak, ne kadar erken müdahale o kadar iyi !
Tüm happy mom kızları bişe olmaz uzan yat ayağının altına yastık al desin geçsin o da içini rahatlatsın, akşam kocası izin verirse beraber belki bi giderler...