Nazd1 merhabalar bebeğiniz nasıl oldu,insallah hiç birseyi yoktur,gebeliginizde büyük küçük/nöbet geçirdiniz mi ve hangi ilaçları kullanmistiniz.Ben de 2.cocugu dusunyorm Dr kepra da ekledi günde 2 kez 1000 er mg kullanıyorum ve tegretolu de yarı yarıya azalttı 200 mg dan 2 tane içiyorum ama kepranin mg çok geldi bana.İlk hamilelikte tegretol 200+100 mg di ve lamictal 100#2 kullanıyodum,sık sık küçük nöbetlerim olmuştu ama çok sukur sağlıklı bir kızım oldu.