TG123 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 38+5im muayeneden beri kasık ağrısı yasıyorum muayeneden dolayı mı doğumu mu tetikledi sizce bunu yaşayan var mı 😄
Hamilebirisi_06 TG123 muayeneden dolayı muhtemelen ama benim çatı muayenesinden sonra nişanım gelmişti
Pamukluanne TG123 ben de dün oldum 39+0 da ama herhangi bi sorun olmadı kontrol eden ebem hafif lekelenme olabilir demişti
Melismelo 39+4 de akşam catı muayenesi yapıldı acıklık yok denip eve gittik 2 saat sonra adet sancısı gibi sancım oldu ama katlanabilirdi, uyudum ve sabah 6da uyandım suyum geldi yani herşeye hazırlıklı olun ☺️