Karsu123 ben ilaç falan da kullanmadım kendiliğinden oluyor ama anlamadım kan uyuşmazlığı var ama ondan olmaz dediler. Rahimle alakalı bir şey olduğunu düşünmüyor doktor.
Biraz vitaminlerim düşük ondan mı bilmiyorum ama sanmıyorum onu da.
Bazı doktorlar da kan pıhtılaşması düşüğe sebep olmaz diyor.
Anlamadım yumurtlar mı kalitesiz döllenme anında mı bir şey oluyor.
Üzülme olmuyorsa da vardır bir hayrı böyle düşünüyorum ben uzun zamandır ne yaparsak yapalım Allah istemeden de olmayacak.
Kolaylıkla, sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah 🙏🤲