tomrisinannesii Hync1 elenatal 2 alıyorum canım bugün demir d vitamini ve tutulmam çok oluyor diye magnezyum omega kalsiyum verdi doktorum bende seninle aynı haftadayım
Deryaaa2809 Bende elenatal 2 kullanıyorum . Dün farklı bir dr a gittim demir d vitamini ve omega verdi . Folikasiti kullanmana gerek yok dedi iyice kafam karıştı.