Canlar doğum yaptım bugün. Bebeğim ağladı yanıma da geldi emzirmeye de çalıştım. Ama sürekli ağlamaklı gibiydi. Çocuk doktoru bi gün gözetim altına alalım dedi. Karbondioksit yüksekmiş. Hayati bi şey değil dedi. Ama ben korkuyorum başına gelen var mı?