Dilara6767 29 haftalıkken normal doğum pozisyonuna dönmüş vaziyetteydi 35 haftalığa kadar da bu şekildeydi şuan 36+5 haftalığım kontrole gittim normal doğum pozisyonunda değil dedi şuan için sezeryan gözüküyor dedi tekrar dönermi normal doğum pozisyonuna 🙏🏻
Dilara6767 KurabiyeninAnnesi123 peki dönmesi için ekstra bişey yapmam gerekiyormu çünkü normal doğum olsun istiyorum hayırlısı neyse o tabide
hanifeq Dönebilir son anda bile donebiliyorlar ama donmesede sezeryan kötü değil yani sağlıklı doğsun yeterki
Dilara6767 Çünkü normal doğumu beklemeden sezeryansa gün verip direk alıyorlar ve ben beklemek istiyorum
plajterligi Dilara6767 kimse bu şekilde zorlama yapmaz 40 haftaya kadar bekleyip sezaryene alan çok doktor var bence doktorunuzla bu durumu konuşun sağlık sorunu ya da risk yoksa beklemek istediğinizi belirtin hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏻