KzbnAlpaslan burada sancılar çıkmış mi kızlar bı.hafif ağrılar varfi bugün de bı kasıklarım da ağrı hissediyorum dün doktor 1 cm açılma var doğumluk bişey Yok deyip yolladı düzenli sancıya cevirme ihtimali var mıdır bilgisi fikri olan var mı
Delcofreedom KzbnAlpaslan sancın yok görünüyor üzülme ben de girmiştim Geçen hafta hafif Sancılarım başlamıştı 23+6′yım şu anda korktum bir de ikiz Benimkiler sonra doktor serum verdi ilaç verdi hala ilaç kullanıyorum Ama seninkinde sancı görünmüyor