06_hb06 betulrahimi o zaman erken değil çünkü 37 ile 40 arası bekleniyor doğum doktorum da 39 da doğar dedi çok teşekkür ederim cevabın için şuan içim rahatladı 🥰🙏
Pinar_3 betulrahimi bugün bir cesaret gittim kuaföre hiç daha önce yaptırmadım dedim biraz yardımcı olursunuz saolsun on dakika da bitti hiç acımadı desem yalan olur ama benim gibi canı tatlı biri dayandiysa herkes dayanır tertemiz oldu tavsiye ederim 🙏
yelizoo Pinar_3 yok yok asla daha önce de yaptırdığım bir uygulamaydi zaten ekstra bir hassasiyet yoktu yani
Boncukk123 sezz_ bende aynı şekilde eşimin traş makinesiyle temizliyorum benim oldu artık bitek onunla temizleyebiliyorum net görmüyorum tabi olduğu kadar