Bademkaju Bebeğim baş, karın çevresi ve kilo olarak 37 uyumlu ben ssvd adayıyım. Normal yapabilir miyim yoksa bebeği ve kendimi riske mi atmış olurum. 38-40 larda 4 ü epey geçiyor hesaba göre.
Spgrr Bademkaju ben normal Doğum çok isteyen biriydim. Hala çok isterim ama zaten sezaryen izim duruyor orası yırtıldı ve dikildi birde vajinamın yırtılmasını dikiş atılmasını vs istemiyorum eğer bebekte kiloluysa bence hiç riske gerek yok tabi ki sizin fikriniz ve kararınız
plajterligi Bademkaju çatınız uygunsa 4 kilolar problem olmamalı. Ayrıca benim son haftalarda kilo alımı durmuştu sizinde belki bi yerde kendini sabitleyebilir şimdiden sezaryen diye düşünüp stres olmayın 🙏🏻
asell13 Bademkaju doktorum geçen hafta 4650 gram bebeği normal doğum yaptırdı yani yapabilirsin canım