hnb Sınırda dedi doktor fitil verdi progestan sürekli yatmana bile gerek yok dedi 1 hafta sonra tekrar ölcülcek dedi işe gidebilirsin dedi ama ben cok korkuyorum 3 gün oldu diken üstündeyim işe de gitmedim burda yazılanlarda 25 mmde dikiş atılmış sürekli yatın denmiş ve kabız da oldum ıkındım da inşallah daha fazla kısalmamıştır sürekli enfeksiyon oluyorum ondan da mı acaba bilmiyorum var mı yaşayan🥹
Karahaninannesi hnb bol su iç günde 3 litrenın altına düşme su çok önemli engelliyor erken doğumu hemde enfeksıyonlarını götürür. Kendını yormadan normal hayatına devam et ılaclarınınaksatma.
Civciv53 hnb kabız olma canım çok dikkat et bol lifli şeyler ve kayısı ye. Bende 9. Haftada çok kötü kabız oldum gece sabahına bir damla kan pıhtısı gelmişti. Acile gittim kan uyuşmazlığı iğnesi falan vuruldum. Kendi doktorum kabızdan dolayı olabilir dedi. Doktorum kullandığım ilaçları bile kabız olmamam için değiştiriyor. Kabız yapan ilaç vermiyor alternatifine yönlerdiriyor. Bu arada serklajlıyım 19. Haftada 35-36mm çıkmıştı. 25mm altına düştüğünde serklaj öneriyorlar canım sen olabildiğince eğilip kalkma yat canım çok geçmiş olsun. Bence birde perinatolojiye görünsen
Firdevsk66 hnb bu öyle sinir bozucu biseyki bianda düşebiliyor benimki bı günde 18 mm’den 9 mm’e düştü sürekli istirahat dedi enfeksiyonun varsa oda etkiliyor bool su iç ve olabildigince dinlen baktın daha düşüyor direk serklaj ameliyatı ol
hnb Karahaninannesi su iciyorum cok ama neden oldu anlamadım bugün biraz ağrım da var sizdede mi olmuştu geçti mi🥹
Karahaninannesi hnb emfefksıyon yapıyor rahım agzı kısalıgını etkılıyor yanı hıjene önem gosterın bol su ıcın dınlenın bolbol gecer bısey olmaz allahın ıznıyle
hnb Civciv53 sanki risksiz gibi konustular ama baya baya riskli bi rakam 25 sanırım🥹 bu haftada serklaj yaparlar mı
hnb Civciv53 simdi baktım ayrıntılı ultrasonu yapan ve bu ölcümü yapan doktor perinatoloji uzmanıymıs aynı zamanda
Civciv53 hnb 28. Haftaya kadar serklaj yapıyorlar canım. Ama stres yapma bir hafta dikkat et kabız da olma eğilip kalkma süpürme pas pas etme temizlik yapma yani dikkat et. Merdiven çıkmamaya özen göster. Bende cinsel ilişki de yasak. Bir kaybım var 19. Haftada 13-11mm arasıydı serkalaj atılamamıştı o zaman çünkü bebeğimin kesesi gelmişti patlatma ihtimalleri var diye doğum yapmıştım. Ama seninde öyle olucak diye stres yapma önceden tedbirli olmak en iyisi kafanı güzel olumlu düşüncelere yönlendir canım. Benim doktorum 35 altına riskli gözüyle bakıyor ama benim rahim ağzı yetmezliğim var 25mm altı olunca da serklaj öneriyorlar ama geç haftalarda bazı doktorlar sadece istirahat ve progestanla süreci geçiriyor
hnb Babyy_1 yok ben bu sonucu söyledikten sonra kabuz oldum ıkındım ve daha cok açıldı mı diye korktum hali hazırda problem var zaten diye ama yine de dikkat etmek gerekiyor demek ki🥹
Babyy_1 hnb Bazen bende kabız oluyorum söylemesi ayıp bu yüzden ıkınma oluyor dolay olarak benim de başıma gelir mi acaba diye düşünüyorum şimdi de.
hnb Babyy_1 cok pinprikli olup cok düsünmeyin malesef ben öyle olduğum için herşey basıma geliyor 🥹 siz kaç haftalık
Mrvhilalgunay12- Merhaba 25 haftalığım benimde doktor bugün 26 mm dedi, çalışıyorum rapor alıp dinlenmem gerekir mi yoksa normal hayatıma devam mı etmeliyim, çünkü herkes farklı birşey söylüyor
hnb Mrvhilalgunay12- sizin bana göre daha iyiymis ben 23. Hafta 25 mm cıktı bana gerek yok dedi ama ben cok korktum en azından 1 hafta kontrole kadar gitmeyim dedim
Civciv53 hnb endişelenme canım içini ferah tut. Dikkat et bir hafta bakalım ne çıkıcak haftaya her an değişebiliyor anı anını tutmuyor canım. Vajinal ölçüm yaptı dimi
Cennet_kusum16 hnb acil peritanologa gidin sakın ihmal etmeyin. Haftanız ilerlemesin..O haftada serklaj yapılmıştı. Nasıl rahat davranmış şaştım. Kabız olmayın duphalac şurup var onu alıp kullanın.
hnb Cennet_kusum16 benim ayrıntılı ultrasonu yapan kadın da perinatologmus aynı zamanda ama persembe günü bi önce kendi doktoruma gidicem olmadı gene perinatolojiye de gideyim sanırım kadın doğum yönlendiriyomus direkt randevu alınmıyor