Tastan Hanımlar yerleşme kanamasından sonra akıntınız nasıl oluyordu yumurtlama akıntısı gibi uzayan akıntı mı benim öyle oldu anlamadım kan verdim sonucu bekliyorum
Busraltn Bat ne zamandı. Benim 18 nisan 2 gün önce bir damla pembe akıntı olmuştu bugün test yaptım silik pozitif kan verdim bende sonuç bekliyorum
Tastan Busraltn 10 martı bende gecikmemin 2. Gününde lekelenme yaşadım 5 gün iç çamasırıma geldi bazende sildikçe ama adet mi yerleşme mi bilmiyorum test yaptım perşembe günü negatif ama sökülemedi her ihtimale karşı bekliyorum