Gamzeabay Kızlar yardımcı olur musunuz hamileyken ehliyete yazılan var mı?? 28 haftalığım ehliyete yazılmak istiyorum bu aylarfa ehliyete yazılan var mı
Apopot Gamzeabay 37 haftadayım faal olarak araba kullanıyorum bi sıkıntım olmadı sadce göbekle direksiyon arasındaki mesafe çok az:))
Gamzeabay OyaOzdmr ya cidden mi doğumdan önce almak istiyordum bir sürücü kursu kabul etmedi ne alakaysa başka sürücü kurslarına sordum bir problem yok dedi doğumdan sonra zor olurdu gidip gelmek
Gamzeabay Apopot yani bende rahat bir hamilelik geöiriyorum çok şükür doktprum açısından da bir sıkıntı yok sürücü kursu kabul etmeyince şaşırdım başka bir surucu kursu problem yok dedi
Bebekveben Ben 7 aylık hamileyken aldım ☺️ hatta komisyon hamileyim deyince ani duruş kalkış yaptırmıyor
OyaOzdmr Hamileyken daha çok tolerans gösteriyorlar ama problem yok sınawdan geçmeye bak kalırsan ikinci direksiyon biraz geç oluyo tam ağırlaşmadan hallet🌸🌸
ballilokmam Açıkçası bu çok kişisel bir durum. Ben uzun zamandır araba kullandığım halde kasılmamak için hamile kaldığımdan beri kullanmıyorum. Ehliyet de almazdım çünkü biraz stresli bir süreç bunun bedenimdeki canlıya yansımasını istemezdim.
Klccctugce Benim doğumuma 37 gün kaldı mayısta direksiyon sınavım olacakmış doğum da mayısta olacak 🤭 sınavda suyum gelir hastaneye sürerim heralde 😂😂