prens_prenses_annesi Kizlar bugun 6+1 olduk yarin 6+2 olucaz bugun yada yarin gitsem kalp atisini duyabilirmiyim
Adenmom_ prens_prenses_annesi ben 8 haftalıkken duymuştum gidip duyamazsanız da telaş etmeyin Allahın izniyle ilerleyen haftalar da duyarsınız
Liv3652 prens_prenses_annesi bir hafta daha bekleyin o zaman bebeği ve kalp atışını daha iyi duyarsınız
Seldahilal prens_prenses_annesi ben 6+4 duymuştuk cnm biraz dhaa bekle istersen bide ben allatn muaiyene oludugu icin duydum
Akdogan70 prens_prenses_annesi daha mercimek kadar suan 7 de git hem rahat görürsün hem rahat kalp duyarsın