Gul-41 9+2 yiz biz de bazen korkutuyor bu sipalar bizi yaa 👶🏼 tiksinme hassasiyetim hala var ama bilmiyorum ki yaa 2 haftam var kontrol icin simdi gitsem doktor hayirdir diyecek daha yeni gelmissin neden tekrar geldin diyecek. Sakin kalmaya dualar etmeye calisiyorum Allah korusun hepimizin yavrularini insallah 🙏🤲🤲🤲