cbskrt Kızlar merhaba bayram öncesi kontrolüm vardı 29+2 de doktor bebeğimin transvers duruş olduğunu söyledi yani karnımda yan duruyormuş araya bayram girdi post açamadım şu an 30+2 deyiz bebeği böyle olup normal doğum pozisyonu alan oldu mu acaba
Ysmnerszkrbg cbskrt 29 haftalığız biz de ultrasonda ne durumda bilmiyorum ama erkek bebek bekliyoruz ve benim de çapraz hissediyorum çapraz olduğunu tekmelerinden duruşundan erkek bebekler genelde çapraz dururmuş bi tanıdığım öyle demişti söylediğimde
cbskrt Ysmnerszkrbg benimde kafası solda ayaklar sağda çok rahatsız ediyor 🫠 evet doktor çarpraz duran bebeklerde var dedi ay nolucak böyle dönse keşke sola sağa yatmak mümkün olmuyor bu şekilde çok zorlanıyorum