G422745a Kızlar 38+3 haftalığım bebegım hareketlerı azaldı sadece çok sertleşiyor hıcbır sancım ağrımda yok normal mı acaba aynı haftada olan var mı
Mutlugizemm Benim de aynı sadece sağ tarafıma ayağını dayıyor başka öyle eskisi gibi tekme falan çok yok. Sadece bir yerlerini dayıyor hareket ettiğini öyle anlıyorum ☺️
Newmommyy Mutlugizemm ayy benim de öyle ama çok tatlı değil mi ayağını dayaması:) ben elimi koyunca çekiyor 😂
Mutlugizemm Newmommyy hahahahah evet ya bizde de öyle çok seviyorum o hallerini eşime de diyorum hamilelikte özleyeceğim tek şey ayaklarını o sağ tarafıma dayaması 🥰 bazen öyle bir dayıyor ki ayağını topuklarını hissediyorum delip çıkartacak oradan ayağı 😂