izobellaaa-_- Allah uzun ömürler versin hepsine insan biraz daha tombiş ele gelsin istiyor dimi 😄😄 benim gebelik şekerim var diyet yapıyorum olabildiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum Fazlaya kaçar ise m sıkıntı olabilir o yüzden. İdareli gidiyorum Hastasında gitsin istiyor doktor um çok şükür de öyle de gidiyor