Arkadaşlar bugün çatlatma iğnesinin 15.günü ve betam 25 çıktı.Bi öncekinde 12.gün 48 çıkmıştı kimyasal olmuştu bu da öyle olacak sanırım.Geç döllenme olamaz çünkü iğneden sonra sadece 2 gün değerlendirdik sonrası olmadı.Sizce hala umut var mı çok kötüyüm 🥺