Ayayd 26 haft gebeğim kızlar karnım taş gibi neden böyle oluyor bilenler var mı ? Yarın gidicem doktora
Shrydn Ayayd bende bazen oluyo. Coğu zaman cocugun toplandıgı yer oyle oluyo. Bazende tum karnım. 1 hafta sora kontrolum var sorcam
Gldne87gul 26+3 teyim 1 haftadır bazen tek taraflı bazen karnımda komple kasılma hissediyorum yaklaşık 1 haftadır. Dr Sare Davutoğluna gidiyorum magnezyum ilacı verdi ama ilk 3 gün hafifledi dün ve bugün tekrar başladı bende endişeliyim erken doğumun en önemli belirtisi kasılma ve sertlik çünkü. Doktorum 10 gün sonra tekrar gelmemi söyledi. braxton hicks Kasılmaları 25 ten sonra başlıyormuş ama erken doğumdan ayırd etmek biraz zor bende endişeliyim 6 günüm var kontrole inş herşey yolunda gidiyodur.