Taninin detayi hakkinda bir bilgim yok. Sana sadece çaresiz olmadığının tavsiyesini verebilirim. Bol dua bol sadaka( imkanin olcusunde) Rabbimize tevekkül, israrla bebeginin sağlığını istemek. Çare Rabbimizde kuzum bol bol dua et... gecmis olsun Rabbim saglikla evladini kucagina aldirsin ummetin tum hamileleri ile birlikte...