Kızlar 38 haftalığım bu sabah idrara çıktığımda peçeteye sarı yoğun akıntı geldi ama kanlı değildi normal akıntımı nişan mı emin olamadım kontrolümde vardı sordum evet nişan dedi iyice yumuşamış bebeğin başıda baya aşağıda ve 2 cm kadar açılman var dedi ama sancım hiç yok yalancı sancı bile yok yani sancı olmazsa doğum anlamına gelmez haftalar alabilir doğması dedi böyle açıklığı olup sancısı olmayan kimler var veya ne kadar sonra sancınız geldi?🤷🏻♀️ Heyecandan ölücem yaa ☺️