5 muayene olduktan sonra takipli hasta olmuş oluyorsun sanırım. Ben başından beri gittiğim için takipli fiyat aldım ocak ayında fiyatlar artmamış doğum ücretlerinde zam yapmamışlar oyüzden Martta seçim zamanı zam gelmiş 33.000 sezaryen 35.500 normal doğum takipsiz hastaysanız 3.500 tl daha ekleniyormuş üzerine fiyatın.
video çekimi için ek ücret öderseniz yapıyorlar yeni uygulamaları eklenmiş video çekimi olarak. doğum ücretine sadece fotoğraf çekimi ücretsiz.