Zumra-nur46p Gizmo11 canım öncelikle bazen bu genetik olabiliyo eşinin yada ailende birinin başi büyük mü ikinci olarak da ultrason da ölçümler yanıltıyo kendini strese fln sokma derim
cilekbebek Havin49_ neden öyle dediniz benim bebeğimin de kafası 2 hafta önden gidiyor 32 haftalığım o 34te
Havin49_ cilekbebek çok yırtılmam oldu doğumum çok zordu ve popoma kadar yırtıldım rahmim ayrı yortıldı ayrı kesi atıldı kabus gibiydi benim adıma çok kötü bi deneyimdi
aleyy53 svncgldgn son haftalarda göbegi 3 hafta ileride diyip korkuttular inanmadım ama ben sorunsuz dogdu elhamdülillah
Havin49_ moonmom1 kilosu iri satılır mı bilmiyorum 3610 doğdu ama kafası çok büyüktü çıkarana kadar maf ettiler beni