ellifccetin xazall Bugün bizde 7 haftalık olduk. Bayramdan önce ilk kez ultrasonda gördüm keseyi. Bayramdan sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi yarın randevumuz var nasipse eğer kalp atışlarını duymaya gideceğiz 🥰
FKRKS29 xazall ya Rabbim sağlıkla hayirli kucaginza almayı nasip eder insAllah bizde 7+3 uz bugün en son 5+6 da gitmiştik bayram öncesi kese gördük bakalım perşembe günü randevumuz var 7+6 olcaz insAllah🥰
xazall ellifccetin Ben daha kese görmedim, geç werdiler biraz randevuyu o yüzden ilk doktor kontrolümüz 7 haftalık inslalh bizde kalp atışını duyarız
FKRKS29 ellifccetin Yaa ne güzel insAllah ikimizde sağlıkla haber alriiz 🥰 5+6 da gittim ben kese gördük acaba sorun olur mu diyodum ama demekk normal 🥰