123NurKay123 hamilleigimin başlarında (4-5 ) yad adaha kucuuklen bi hastalandım öyle böyle degil üstüne dişim de ağrıdı (dis ağrımı da kizilayin maden suyunu icerek geçirdim çürük yoksa diş kalsiyum eksikligindem ağrıyor besinlerle yeterince alamadigimiz icin bebis bjzim kalsiyum depolarından temin ediyor kendi ihtiyacını Kızılay maden suyunda magnezyum ve kalsiyum icerikli nolur nolmaz doye gunde 1 den fazla soda maden suyu içmedim) kötü gunler geçirdim ilaclar degil de meyve yedirdi kocam bol bol zorla bide kendime kemik suyuna corba et çorbası flan yaptim (kemikli eti haslayip didikleyerek yogurlu corba) bikac gun içtim çok şükür atlattım bunlar sayesinde simdi 37 haftalik hamileyim ortalikta hastalik çok var biliyorum hafif boğazım yanıyor hasta olucam diye korkuyorum her boğazım yandığında şalgam içiyorum yanma hissi geçiyor dışardan gelince elimi yüzümü yikayip agzimi bogazimi calkalayip şalgam içiyorum aşırı dikkat ediyorum aman hasta olmayalim dikkat edelim şu dönemde şalgam seviyorum sevmeseniz bile bi iki üç yudum için sağlığınız için