iremd-1798 Twinsmom16 evet anlamı da güzel Alin güzelmiş 😅 babasına sorma gereği duymuyorum ama ileri de inşallah sorun çıkarmaz takıntılı da azıcık 😅
Yesimdeniz glsahbaydemir Asya ismide güzel görümcemin kızının adı olduğu için bende alya mira koymayı düşündüm😊
ilaxidexi iremd-1798 kuzenim kızına vermişti çok beğendim sizin ilk kızınızla da uyumlu olur, Meryem Vera 🩷
iremd-1798 ilaxidexi evet teyzemdende bu isim çıktı listeye ekledik sonunda nasıl karar vereceğiz bilmem 😅
iremd-1798 biranne__ kesinlikle Alya Vera çok güzel ama babam Vera yağ markası olduğu için arada benle dalga geçiyor 😅 bende dedim ilk torununda duru oda gıda ve şampuan markası 😅 olsun ona alıştık diyor buna da alış yanii 😭😅
biranne__ iremd-1798 benledw Güney koycaz dedim oğluma yok kuzey batı diye dalga geçti ama alışıyor şimdi ya 😀😀😅
iremd-1798 glsahbaydemir yukarıda da dedim ama bir yerde tartışma yazıyor bende ona takıldım 😅 ismine çekerse diye 😅😅
iremd-1798 biranne__ ayyy dalga geçmek isteyen insan her türlü bir kulp her isme buluyor 😅 mesela benim ismim İrem çalışıyorum çağrı merkezinde bazı müşteriler gıcıklık olsun diye İlem bey diyor 😅 bizim insanlarımız böyle 😅😅